1398-07-14 08:06
617
0
65796
با حضور جمعی از مسئولان؛

نمایشگاه هفته ملی کودک در گلستان افتتاح شد

نمایشگاه هفته ملی کودک در گلستان با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما؛ آیین افتتاحیه برنامه‌ها و نمایشگاه هفته ملی کودک با رویکرد آموزه‌های عاشورایی و با شعار «آینده را باید ساخت» ظهر شنبه با برپایی مراسمی با حضور مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری گلستان، مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان و جمعی از مسئولان در مجتمع فرهنگی‌هنری کانون گرگان برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام محرم و تبریک هفته ملی کودک، اظهار کرد: کودکان و نوجوانان متعلق به خانواده بزرگ و باصفای کانون هستند و می‌توانند از ظرفیت‌های غنی این مجموعه بهره‌مند شوند.

وی با دعوت از کودکان و نوجوانان حاضر برای عضویت در مراکز فرهنگی‌هنری کانون تصریح کرد: مربیان متخصص این مجموعه تلاش خواهند کرد که شما با دستان توانمندتان در قالب فعالیت‌های فرهنگی‌، هنری، ادبی، علمی و دینی، تمرین مهارت‌های زندگی کرده و در آینده به عنوان جوانان هنرمند و با استعدادی نقش‌آفرین باشید.

علی نذیری مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری هم ضمن تبریک هفته ملی کودک به کودکان و نوجوانان حاضر در برنامه اظهار کرد: کار با کودکان و نوجوانان در کنار سختی‌ها شیرینی‌های بسیار زیادی دارد و سختی‌های کار در عمل انسان را برای داشتن فردایی بهتر علاقه‌مندتر به این کار می‌کند.

وی ادامه داد: بسیاری از چهره‌های فرهنگی کشور از جمله کسانی هستند که ۴۰ سال پیش برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را تجربه کردند و شخصیت آنها در این محیط شکل گرفته است.

تماشای انیمیشن، نمایش موزیکال خلاق با موضوع هفته ملی کودک، مسابقه دوبله، سرودخوانی نوجوانان فراگیر، تجلیل از کودکان و نوجوانان برگزیده در رشته های مختلف فرهنگی ورزشی و ... از جمله برنامه های ارائه شده در این مراسم بود.

در پایان کودکان و نوجوانان با حضور در کارگاه‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری از جمله روخوانی و معرفی کتاب، قصه‌گویی، کاردستی، بازی و سرگرمی، انیمیشن، نجوم و پژوهش، سفال‌گری، نقاشی، معرفی شخصیت، سرزمین، وقایع و ایام و... یک روز شاد و مهیج را تجریه کردند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.